Mobile Techcenter is een Erkend Elektrotechnisch Reparatiebedrijf

Waarom kiest u voor de service van Mobile Techcenter

Waarom Mobile Techcenter? Mobile Techcenter is een Erkend Elektrotechnisch Reparatiebedrijf. Ons bedrijf is een onafhankelijk reparatiebedrijf klein en persoonlijk van opzet. Onze ruime ervaring (sedert 1998) met PDA’s, Smartphones en Tablets, maken ons een betrouwbare service partner voor particulieren en bedrijven. Mobile Techcenter is een allround reparatie bedrijf voor het mobiele kantoor.

Wij repareren onder meer de merken Apple, Samsung, HTC, Huawei, Sony, Symbol, Motorola, en vele andere.

Veel reparaties kunnen wij uitvoeren terwijl u wacht onder het genot van een kopje koffie. Wij vervangen dagelijks displays voor alle modellen iPhone’s, iPad’s, en iPod’s. Dus ook voor een reparatie aan Apple apparatuur bent u bij ons aan het juiste adres.

Ook voeren wij reparaties uit in overige onderdelen van de “mobiele wereld” d.w.z. dat wij naast Smartphones,
Tablets en Laptops ook navigatiesystemen, industriele RDA/Barcode scanners, dash-cams, en zendapparatuur repareren.

Zorginstellingen, gemeentes, Universiteiten, verzekeringsmaatschappijen, banken en vele andere bedrijven vertrouwen ons hun mobiele hardware toe, mede omdat wij in de loop der jaren de ervaring hebben opgebouwd, die ons als onafhankelijk servicebedrijf snel, betrouwbaar en efficiënt maakt.

Klaar terwijl u wacht reparaties

Elke dinsdag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur kunt u gebruik maken van onze “klaar terwijl u wacht” service (mits de reparatie van dien aard is dat het haalbaar is). Is dit niet het geval dan blijft uw reparatie bij ons achter voor verder onderzoek. Een gemiddelde “klaar terwijl u wacht” reparatie neemt zo’n 25 minuten in beslag, tijdens het wachten kunt u genieten van een lekker kopje koffie of thee. Wij stellen het op prijs als u uw reparatie van te voren aanmeld via het bovengenoemde ordersysteem. Noodzakelijk is dit echter niet.

Onze service

Voor de verschillende merken hebben wij een uitgebreid servicepakket, van het vervangen van touchscreens, lcd’s tot en met reparaties aan het mainboard of het vervangen of repareren van bijvoorbeeld de synchronisatieconnector of schakelaars en knoppen. Het bovenstaande is een kleine greep uit ons reparatieaanbod, kijk even in onze prijslijst of uw merk en klacht aanwezig zijn, zo ja dan kunnen wij u helpen. Staat uw model of klacht er onverhoopt niet tussen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Mocht u uw toestel aan onze goede zorg willen toevertrouwen, stuur het dan naar ons toe samen met een voledig ingevuld reparatieformulier. Vooraf is het mogelijk de prijs van uw reparatie op te zoeken in onze prijslijst.

Als uw probleem voorkomt op ons orderformulier, kunt u direct uw order plaatsen via de knop ‘reparatie aanmelden’. Daar krijgt u direct uw prijs- en andere informatie te zien. mocht u twijfelen over wat er mis is met uw apparaat, neem dan eerst even contact met ons op per email of telefoon.

Verwerking van uw aanvragen

De vragen die per email bij ons binnen komen, worden doorgaans binnen 2 dagen beantwoord.  In ons antwoord staat een korte reactie, met met daarbij een link naar het orderformulier. U kunt daar direct uw reparatieopdracht plaatsen. Uw reparatieopdracht pas bindend, als de reparatie met het door u ondertekende formulier bij ons binnen is. U kunt ten alle tijden de opdracht annuleren.

Retour zenden

Als de reparatie voltooid is, sturen wij u een email met daarin een link naar uw persoonlijke statuspagina. Daar vind u knoppen om uw factuur af te drukken, de order opniuew te printen, en om uw betaling via iDeal af te ronden.
Na ontvangst van uw betaling sturen wij uw eigendom aangetekend retour via PostNL

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening, of over het door u gekochte product. Doe dit -mede omeventuele schade te beperken- zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen 2 maanden na ontdekking gebeurd. Dit geld ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal deze uiterlijk binnen 14 werkdagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
U kunt uw klacht per email aan ons voorleggen via het email adres: support@mobiletechcenter.nl Uiteraard kunt u ons ook bellen op het nummer: 0418-511296 (di-vr tussen 10:00 en 17:00) Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk uw klacht voorleggen. In geval van een klacht over een reparatie, houd dan het ordernummer, en uw klantnummer bij de hand.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van Uneto-VNI.

Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/